GTA V Türkçe Yama %100


Technogame.net'ten alıntıdır.
KURULUM:Adım 1: OpenIV programını indirin ve bilgisayarınıza kurun.
Adım 2: OpenIV programını yönetici olarak çalıştırın ve GTA V’in “Windows” platformunu seçin. GTA V’in bilgisayarda kurulu olduğu dizini seçin.
Adım 3: Program açıldığında, yukarıdaki menüden “Tools” sekmesine gelip “Asi Manager” seçeneğine tıklayın ve Asi Loader ile OpenIV.ASI dosyalarını Install tuşuna tıklayarak kurun. Bunlar yeşile dönünce kurulmuş olacaktır ve bu sekmeyi kapatın.
Adım 4: Tool sekmesine tekrar gelip “Package Installer” seçeneğine tıklayın. İndirmiş olduğunuz “.oiv” uzantılı yama dosyasını seçin, “Install“a tıklayın. Ekrana iki seçenek geldiğinde “mods folder” seçeneğini seçin.
Adım 5: Kurulum bilgisayar hızınıza göre birkaç dakika sürecektir. Kurulum bitince çıkan sekmeleri ve programı kapatıp oyunu Türkçe oynamaya başlayabilirsiniz.
NOT 1: 4.5 mb boyutundaki bu kurulum dosyası ile 7 gb boyutundaki bir setup dosyasından kurtulacaksınız. Aynı zamanda oyuna ait çevirmiş olduğumuz tüm dosyalar bilgisayarınıza otomatik olarak kurulacaktır.  (Hikaye, Online Mod, Tüm Update ve DLC’ler)
NOT 2: Bu yama oyunun son sürümü olan Build 573. Online 1.31. sürümüne uygun şekilde hazırlanmıştır. Bu kurulum dosyası daha eski sürümler için test edilmemiştir. Çalışıp çalışmadığını sizler test edip bizlere bilgi verebilirsiniz.
NOT 3: Yamayı kaldırmak isterseniz “mods” klasörünün adını “mod” olarak değiştirmeniz veya silmeniz yeterlidir.




İleri
« Geri
Geri
İleri »