GTA Vice City Tofaş Modu İndir


Kurulum:
1.ADIM ilk önce img tools 2.0 açın
2. ADIM “FİLE”Deyip”OPEN”i tıklayın
3.ADIM gta3.img açın
4.ADIM Karsınıza Uzun Bir Liste Çıkacak “EDİT”Deyip “FİND”e Basın
5.ADIM
6.ADIM Arabanın Orjinal .txd’sini silin
7.ADIM
8.ADIM Arabanın orjinal .dff’sini silin
9.ADIM Kendi Arabamızın Dosyalarını Eklemek
10.ADIM Kendi Arabamızın .dff’sini koymak
11.ADIM
12.ADIM Kendi Arabamızın .txd’sini koymak
13.ADIM
Simdi Arabanın Ayarlarını Yapacağız İlk Önce İndirdiğimiz Arabanın Klasöründeki Read Me (Beni Oku)’yi Açın İçinde en fazla 4 satır olacak sizir işiniz bu satırları tek tek C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data’daki handling,vehicles,carcols,carmods klasörlerinde bulunan indirdiğimiz arabanın orjinal satırlarıyla değistirmek.İste Bukadar.Anlatımdan 20-40 dk’lık gibi gözüküyor ama çok kısa bir islem umarım becerirsiniz.




İleri
« Geri
Geri
İleri »

3 yorum

yorum
Unknown
Admin
3 Şubat 2020 08:58 ×

MOD İNMİYOR ÇÜNKÜ İNDİRME TUŞUNA BASTIKTAN SONRA HANGİ AYGITLA YAPTIYSAN BCVC YAZISININ ALTINDA
5 YAZIYOR ÖYLE DURUYOR BU MODU İNDİRİRKEN SÜRE LİMİTİNİ KALDIRMANIZI İSTİYORUN YOKSA KİMSE BİR ŞEY İNDİREMİYOR

Yorum Yap
avatar
Unknown
Admin
6 Aralık 2020 02:07 ×

Nasıl kuruluyorrr

Yorum Yap
avatar
Admin
Admin
15 Temmuz 2021 08:42 ×

https://disk.yandex.com.tr/d/kqDXGNs4oJ3Ff Linki geçemeyenler indirsin

Yorum Yap
avatar